Friday, 20 May 2011

EXAM !

haha . aku paling suka bila exam ! 
ohh goshhh ! bodoh laa kalau aku suka exam week ! 
huh ! exam exam exam ! aku harus lulus ! XD

27052011 last day in sch !
so better be rajins belajar !
seperti budakk berjayaaa inii ! XD ohh yeah ! go fara go !


p. akaaun f gagal ... TWO MONTHS DUDUK LANTAI BLAJAR !
MACAM BUDAK BUDAK WEI !


da ah PA ni macam haram nak masuk kat otak =.= tambah lagi dgn AMATH !
hah ! macam sibai teros otak aku wei !

satuuu pun jangan harap aku dapat jawap nanti .
da ah kliru dgn rumus mane na gune T___T chettt ! sakit jiwee aku !


takpe takpee ~
nanti aku men entam jee HAHA
ap menatang yg aku ingat , itu aku tulis kat paper :D
bagi penoh 5 paper nanti ! BAHAHA !
pasti aku dapat A+++++++++++++++

huhaa . yang penting jangan tiru gaya aku :D
pasti tak lulus kalau kau ikut cre aku ni bhahahaa .

GET A's !

Share:

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini