Sunday, 24 July 2011

Kawan mata duitan !


Duit . haha ! ramai yang sukaa itu natang kann ?
well , aku pun macam tu :)
tapi aku bukan mata duitan .

aku anti dengan kawan yang berkawan hanya untuk mendapatkan duit dari kawan dy ! :D
sunggoh tak pintar pekejaan tu tau tak !
kalau berterusan "kau" amalkan gye hidup kurang akal "kau" tu ..
mesty org ta an kawan ngan kau lagi nanti wei !
hais , aku yg emo ! grr grr ! brubah laa yeh KAWAN
brubah unto kebaikan kau sendiri . aku tahuu kau bukan sajeh mate duitan .
malah kau "mulud tempayan" :)
sedih akuu bile dapat tau sume rahsia aku kau bongkarkan kat org len wei . hais !

P/S: Sesiapa yg berkenaan silaa ah berubah . sian aku tgk kau KAWAN

║▌║││█║▌│║▌║║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ 
Published By :  Nur Amira Atira Binti Hussin © 2011 
Share:

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini