Monday, 17 October 2011

My happiness will not be sustained

Saya selesa dengan rambut pendek saya :) saya pegi saloon kea ? tak laah . saya potong sendiri di rumah haha . best what ? duit tak terbang , jimat minyak kete malah rambut yg saya nak saya buat sendiri haha . tapi ad satu masalah jaa -.- adik saya kate :
"kak! macam edna :D !! yang dalam The Incredible HAHAHA !! I'll make you a new sut lalala"
Bapak laa -.- dikate ny akak dy macam Edna . Edna mana ? ni hah photo bawah ni .
Tapi kan saya rase tak ad pulak yg same :D hair saya macam mushroom ada laa ! adik sy ni butaa ap -.- adik saya yang satu lagi pula kate macam terajana . tera mana pulak -.- adaadahh jaa dorang ni !!
Share:

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini