Saturday, 29 October 2011

Tag #1

Was tagged by Marlin :p TYVM dear akak
Rules !
•Each person must post 11 things about themselves in their jurnal.
•Answer the questions the tagger set for you in their post and create eleven new questions for the people you tagged to answer
•You have to choose 11 people to tag and link them to the post.
•Go to their page and tell them you have tagged him/her
•No tags back
•No stuff in the tagging section about you and tagged if you are reading this, You legminately (aka really,trust with all honestly) have to tag 11 people

Eleven Things about my self ;
- Suka berbelanja untuk bendabenda yg tak berfaedah
- Suka makan makan dan makan
- Superb gedik dengan boyfee
- Seorang yg cukup dan sangatsangat pemalas untuk belajar dan mengulangkaji pelajaran
- Menonton television hanya kerana terdengar lagulagu best
- Sifat cemburu yang sangat kuat dimana ia boleh membuatkan saya benci kat awak
- Pendek tetapi perasan tinggi
- Tidak suka dengan lelaki yg merokok serta naik motor =.=
- Sayang kan mama saya superb kuad <3
- Ada seekor haiwan peliharaan yang pintar :D
- Saya suka apabila awak percaya semua yang saya taip di atas haha

Woot woott ! Semua tentang saya kan ? So now here's my answer for question from akak Marlin

Answer for Marlin's question[s] ;
* korang suka warna apa?
   - pink , putih , hitam dan cukelad
* apa sikap bf/gf korang yang korang tak suka?
   - bilaa si dia yg kuat sosial -.-
* feveret food korang
   - hihi ! Ais kacang buatan abah sy !
* sejak bila join blogging ni
   - Since May 2009 , but so jarang bukak . hihi
* tempat yang paling korang nak pegi
   - KL . Why ? mahu jumpe encik buntal sy laa haha
* sape kawan baik korang?
   - emm , Siti Najihah Kassim
* korang pandai masak tak?
   - syesly sy tak pandai memasak pun . main hentam j haha
* habit korang yang tak boleh nak buang?
   - sikap menyibuk kut ahha
* korang suka pakai shawl?
   - sometimes suka , sometimes tak suka
* binatang yang paling korang geli?
   - emm , entah laa . sy bukan jenis perempuan yg takut memende gitu haha
* korang berzodiak apa?
   - Libra kut . hihi ! sy kurang pecaye menatang ni

\o/ ! Suke laa sy jawap hahaha . Okay now heres question unto the lucky Eleven haha ;

Eleven question[s] ;
- Awak pernah dating tak?
- Awak suke lelaki/perempuan macemane eh?
- Pernah tercekik tak? Sedap? :D
- Pengalaman paling buruk awak ap eah?
- Maggie and sadin , awak pilih mane? :D
- Awak ad brape orang follower stakat ni?
- Awak kuat cemburu tak?
- Di mane awak tinggal?
- Umo awak snaye brape ni? :D
- Suke tak kene tag?
- Awak tengah buat ap tu? :D

HAHA ! Nonsense ! So the lucky eleven that's going to be tagged are ;
 Eikah | Fieza
Share:

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini