Monday, 21 November 2011

-.-' gara-gara tak cukup duit .. .

Assalamualaikum . hais ! harini 21 ! 24 cegu nak terbang ! OMAGGIE ! PA belom siap doe ! bodh betol sy niy ! GRR ! Mazeilaa , hope you can come esok :'D really buntu otak ni . you're my only hope haha lol iloveyou laa wekk :p

okay lari tajuk betol haha . gegare duet tak cukup , anganangan aku nak beli sony xperiaa mini pro tergagal \wow kau adah ayat macam ni?/ haha so dengan itu , ak TERFUCKSE beli yg txt pro j hihi asal ad words pro syukur bahaha :'( !! benci laa ! da tuw tak dapat beli kan si diaa :'( wuuaaa lagi sedihh !!
tengok laa betapaa gemok nye hp ni haha . putih ? weww ! aku skg ni agak gile dengan kaler putih so what ? aikk ? AKU ? mahap an sy HAHA LOL . but .. grr ! tu je yg cukup -.- da tuw ad pulak amoi gile dengan selamba cakap "waa sweet couple laa korang . nak try tak cincin ini moi?" . fakiu laa ! bodoh ! itu adik aku laa ! tahu ah dy tinggi dari aku tapi budush lee kau orang tue t=.=t maaf . sy daa terikut-ikut gne bodoh XD maaff hihi hadey . 

lagi satuu , sy punye shimm kad tak bole on =.= ah BMF ! tpkse beli sim baruu . rarr !! bosan hidup cemni haha now tgah pk theme ap pulak nak bagi kat pemenang GA tu ngahaa ! thatsall boboi boy !
Share:

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini