Saturday, 5 November 2011

Segmen Saya Komen Blog Anda

Assalamualaikum ebelibadi :D Okay . Hari ni sy nak join segmen ini pulak . Senang sajeh laa ;) Just jujor komen pasal blog farhana ni . Okay so heres the truth .

1. Too many wedgy , err I mean widget haha . Well my lappy will give a good respon samada blog awak load lambat or ap ap . err . Erti kata lain , my lappy ni biol sikid . So widget memain peranan bagi sy laa haha . ap laa saya merepek ni .
2. Scroll bar . aisemen :D susah laa sy nak scroll :'( well use bula bula kat mouse memang laa senang XD but when batt mouse da tak ad ap macam pulak ? :D

Maaf laa kalau sy komen ni mengguris hati :') thats what I think about your blog . hihi . but overall ? Thumbs up !! ;)
Share:

2 comments:

  1. Trima kasih join dan komen pasal blog saya..insyaAllah lpas ni saya akan baiki yg mana yg patut..tp saya rasa sume widget tu penting xtau nk buang yg mana..hehe=)

    header and backgoround memang sangat ohsem=)tak perlu diragui=)

    kt sini juga ada bnyak tutorial..bagus..just perlu dipelbagaikan tidak terlalu fokus pada sesuatu..

    kalau boleh dalam sesuatu entri tu letak gmbar yg berkaitan=)bg lbeyh mnarik jerr la..

    pasal bhagian comment plak..hapuskan word verification..percaya ckap saya rmai yg tak suka bnda ni..dan tukarkan kpada pop up window..itu akan memudahkan pengomen=)dan loading xlama=)

    komen tu je kodd..keseluruhan dah ohsem..

    last but not least..Bnyakkan blogwalking..selalu update entri yg menarik..comment di blog orang lain dan ping entri di bnyak tmpat..

    maaf klau terkasar bahasa..klau xpaham apa yg saya ckap ni tnya la saya ye=)lagi skali trima kasih sbab join=)

    ReplyDelete
  2. hihi insyAllah akan sy perbaiki :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini