Saturday, 17 December 2011

Argh ! Tidak !

orait ! sy rse sy macam budak budak harini ! =.= tak habis habis tengok katun . OMG ! haha . tadip pagi tengok Doraemon and baru kejap tadip sy tengok My Friend Bernard: Mug Travel .HOHO !! sedap lol katun ni . terasa bagai kembali ke zaman budak budak :D eh eh kite mude lagi laa !

Fuh ! perasan gila aku XD next year da nak SPM , lagi lima tahun dah boleh kawen haha apsal 5 tahun ? alaa sukati laa kan ? XD ee gatal betul . ad ke yg nak kan kat sy ? heh pegi ask bubble man kalau dy masih sayangkan saya :') mehehe .

P/s:
- saya tak tahu post ni pasal apa
- saya bosan duduk rumah
- mom kate nak tengok SONGLAP kat pawagam
- siapa tekan churp churp saya , saya bagi sposen ha ha ha !
Share:

2 comments:

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini