KAU PENIPU ! *ke aku?

Views
Patut laa sejak dua menjak ni kau asek mintak photo aku . Rupanya kau pergunakan aku ye ? Sampai hati kau buat aku macam ni kan **a* ? T^T knape pulak aku jadi mangse kau ? knape kau sanggup buat gambar aku macam ni ? Ini kah yg d namekan kawan ? Kau gune gune aku untuk diri kau tu ?
Smoga kau dapat hukuman yg setimpal atas ap yg kau da buat :D

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini