Mustached ! Oh no !

Views
Assalamualaikumdan salam sejahtera kepada penduduk bumi . saya disini ingin memberitahu kepada anda semua bahawa akan ada satu influence yg bakal menyerang kita semua tidak kira umur dan bla bla bla :D so kita semua akan ada misai ! haha saje nak pasan comel dengan muka macam ni . btw tadip ai masok studio tao . ad sesi photografi . wah . macam nak kne tampar je :B jangan laa marah marah . pic ni snap dekat rums je =.='' with some help oleh PS ini laa jadinya :)

Anyway maaf sangat sebab takleh tolong buat kan itu dan ini lagi . ai da ckap ai akan buat tempahan kan ? klik Order kat navi saya . harap maklum . kalau setakat yg pasal coding2 itu saya boleh tolong . oopss suka nya duit haha babey :) imsorry honey . nothings free sudah . nak tanak pay pay pay :B jangan laa benci ai T^T ai buat yg mcm org lain buat what ? okay harap maklum .

Nota kaki ayam :
- esok kena bangun awal nak naik ferry ! choo choo !
- nak borong chocolate . ada mau ?
- saya sayang mommy saya dan jugak boypreng saya <333

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

4 comments:

  1. betty =.= kau tgal sana buatpa nak bg ole ole ? XD

    ReplyDelete
  2. CynthiaShin 欣倪♥ thanks ! kembangs idungs ni haha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini