What about this kid =.=

Views
mata saya sungguh sakit bila tengok screen lappy and tv ! =.= nak pegi check tapi kne marah fulak . aumm ~ well I'm still waiting him to text me :3 aww ! bee cepat laa pulang . rendu ni . i love you zae <3 :* btw comel kan Patrick ? alaa lari tajuk betui . \okay dia datang text hehe ! read laa kalau nak/

budak mana yg sy ckp ? well dia bukan budak . kiraa abang laa konon . aishh . knape tetibe post pasal dia ? emm sebab pertama , dia bukan boboyy saya ! so kalau sy bagitau pasal dy sy tak pelu risau :p sebab kedua , sebab nak balas dendam . oh knape ? sebab dia suka LIKE sume post yg sy buat =.= SPAMMERS ! mengarut ke ? heh ! okay . sy nak korang ADD FACEBOOK dia dan teros LIKE SEMUA wall post dia :D !!

So , dia ni kire anak manja and suka dekat android . biahaha . g ah ngorat abang sy ni :3 comel ke ? entah aku tatau . heyy helmi , kau ngah read kan ? HAHA !! you're d' number one likers laa kan kan kan ? so nobody dapat kalah kan kau . bangga ? gilaa . haha .

#saja buat post ni sebab sy tahu ad seseorang yg akan mula spam saya lepas ni untuk mendapatkan publisiti . ecewah ! XD okai babai ! lagi satu !! saya sayang boboyy saya seorang sahaja and tak akan ada yg dapat amek hati sy sebab hati sy ad dekat boboyy saye :'3 ZAENUR ! <3

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini