Apa guna pergi scolaa kalau ....

Views
... tidur masa cegu mengajar di depan kan ? so siapa yg harus di persalahkan  *aisemen* is it me or is it suara-suara cegu saya tahun ini semua merdu merdu ? masa mata pelajaran add math , prinsip perakaunan , mathematics and science saya sungguh mengantuk =.= kalau saya duduk lakang lakang sure saya akan tidur . tapi saya dudo paling depan . betul betul di depan meja guru :D tidak boleh laa kan nak lelap kan mata ?

bila ada peluang nak lelap kan mata , mulaa laa kawan saya ni kejut kan =.= kalau kejut an slow slow idok ap laa saya berterima kasih lagi . ni betul betul memeranjatkan saya ! o 3 o thank you jiaa . makin lama makin sakit jantung aku . haha . okay laa . hw banyak SANGAT . sejarah , akaun , add math , bm dan juga est belum habis lagi saya buat :D

# bee , bila mahu call ? :'C

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini