Saturday, 21 January 2012

Freebies : Flowers, foods and fruits cute icon


Another kerja amal yg miraa buat hanya untuk korang memudahkan kerja kerja pencarian icon icon comel hahaha 



 Klik image untuk mengambil URL
Macam biasalaaa kalau korang nak tuka icon oren blogger tu meh ushaa sini . bagi yang dah amek jangan lupa tinggalkan komen . kalau korang tamao pun mai laa tolong usha benda ni . its a fun thing !
Share:

12 comments:

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini