Thursday, 19 January 2012

Maksiat je hari hari -.-


best la kan hari hari boypreng jemput pulang skolah lepas tu buat maksiat pagi petang . when bosan tukar lelaki lain . buat lagi maksiat berkali kali . pegang sana pegang sini lepas tu kiss sana kiss sini . ishh tamalu tamalu . when hubungan tu kekal lama mungkin sy boleh pcaye laa sikit sikit . tapi ini tak sampai satu bulan break and then tukar ganti hak milik . aku byg kan kau ni sotong tu . hahar !

makin lama makin 'dasat' perkara yang d 'buat' . kuar masuk hotel apa korang buat ? bodoh . buku sekolah tak mampu beli tapi bayar hotel mampu kan kan ? hey lelaki yg tak brape lelaki sangat , kau fikir-fikir laa ap yg kau buat kat anak orang tu . kau da dapat kau blah macam siol kan ? kalau aku jadi pempuan tu , sure aku bunuh kau masa mula-mula kau ajak :) kau tak pk benda buruk ke yg nak tjadi ? har har har ? ! damn im emo =.=

dan kau pula perempuan , cukup cukup laa nak mengepit dada kau yg tak brapa nak lawa tu . stakat telur rebus baik kau simpan elok elok XD !! aku tahu lah bf kau tu orang hensem lagi kaya malah peMURAH kan ? hais aku geram betul laa dengan korang ! -.- aku tahu laa aku da kira jage tepi kain org but think properly , d sebab kan tak jaga tepi kain org laa makin menjadi jadi benda benda SO SIAL ini :) paham dok maksud aku doh ?

walaupun skg kau da benci aku tapiaku still ingat yg aku pernah jadi kawan kau and kau pernah jadi kawan aku . stop laa men pegang pegang bf orang weh . stop . kau akan tahu kesakitanny bile awek jantang tagune tu tahu . kalau awek jantan tu baik takpe laa . ni kau tak kenal lagi prangai si *** tu :D aku tanak tengok wayang free tu nanti :D

"sekecil-kecil perkara yang dilarang itu ialah maksiat"
kau pk laa baik baik wahai kawan dulu yg skg bukan lagi kawan haha . kau tu daa laa pempuan , ishh . aku ingat mase kau guna deff pakai tudung tu kau da brubah . yep kau memang berubah but to even worst ******* hehe ! harap kau sedar . yes . aku bukan sempurna sangat untuk ingat kan kau . Assalamualaikum
Share:

4 comments:

  1. Astarfirrullalahalazim,,,

    zaman sekrg lhe tu,,

    ReplyDelete
  2. sbbtu malas nak pikir pasal awek2 ni...tggu duit cukup...klu ada berkenan suro mak anta minang...senang je...

    ReplyDelete
  3. kan kan kan ? zaman sekarang XD bila kita tak buat di kata ketinggalan zaman bila buat di kata tak bertamadun . isk isk isk

    ReplyDelete
  4. :D good good ! that a veryy veryyy good ideaa .

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini