Monday, 16 January 2012

Pecah otak !


Saya tidak tahu apa masalah saya tapi saya  sangat bencikan killer subject -,,- saya berfikiran yg saya akan suka subject tu semua tahun ni sebab mereka kata pada tahun exam smua itu tak penting sebab kita akan merasa smuanya senang . tapi percaya lah saya tidak mampu untuk melakukannya !

Tajuk pertama yg membunuh !
Matematik tambahan buat saya gila . harini sy tertidur mase cegu mgajar dekat depan . Geometric Progression buat saya jadi gile . nasib baik jia ada and tolong kejut kan saya bila terlena kejap kejap . Arithmetic prog lagi sy tak tahu . semua d sebabkan satu hari tak datang scola then ketinggalan semua -.- tusyen ? sy belum mula dan becadang untuk mula Jumaat ni . Amin

Kredit or debit ?
Prinsip perakaunan lagi buat sy naik gila . keje kusus sy dah berantakan . sy tak tahu nak buat apa lagi . so terpaksa laa kan mintak tolong Betty ? yuhuuu ~ betty ! gimme the kerja :D hwaiting ! dalam tajuk perkongsian ni saya masih boleh angkat sikit sebab hanya tengok format . eh kejap ! tadi baru pengenalan :D prinsip perakaunan baru mula buat penyata bank and itsokay laa kot sebab guna formulaaa . tak tahu laa apa nak jadi T^T nak drop pun da terlambat daa .

Muat satu tangan !
Masa blaja scie , cegu ad jugak bagi tahu pasal beranak . yg mengerikan ialah apabila branak nanti boleh muat satu tangan masuk ‘dalam’ puih puih puih ! ini membuat sy rasa takut untuk ada anak . har har ! lilati tahu ? lipas lalat dan tikus . jyeah sy tahu . haa ToT di bawah tajuk microorganism boleh pulak masuk bab branak kan ? haaaa .

Kesimpulannya , saya mesti memperbanyakkan ulangkaji sebab saya semakin kurang cerdik TwT online blog pun kejap kejap je skg , but don’t woryyy GA itu akan terus berjalan sebab hadiah da sampai 20 . sepuluh lagi akan datang bila pemenang yg sepuluh tu di jumpai . omomomo ~ sy sekarang jadi pengemis like :D jyeah jyeah jyeah ! so tolong la sy untuk like gambar ini ye :3 Assalamualaikum .
Share:

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini