Sunday, 29 January 2012

Perlukan bantuan akauntan ! ASAP


Assalamualaikum . Straight to the point , I need help in accounting ASAP . bukan pasal akaun apa benda . ni yang keje kusus . Its ruining my life dol . keje scola aku lagi 3 belum siap hanya sebab nak pk benda ni . Okay . I'll make it short .

  1. Buat kan Jurnal , Lejar , KK , PP , ID , Buku tunai .
  2. Done before 10PM tomorrow *29 January 2012*

Saya dah buat dokumen and kad stok . Buku tunai and Jurnal pun sudah tapi saya rasa banyak salah . Siapa baik hati nak tolong ? email me at miraahussin@gmail.com ASAP and I'll tell you about the payment . *aiseh ! :D  and here I wanna admit something . saya benci akaun -.- haha HELP !!!!!!
Share:

6 comments:

  1. lama dah tinggalkn akaun...dpt blaja kejap je...pstu pindah teknik....sory...xdpt nk tlg....insyaAllah ada yg bleh bantu kot nnt....

    ReplyDelete
  2. alahai senangnye dek . akak budak akaun dulu .
    tp mls dah nak pikir benda tu . pening kepale je . huhu .

    ReplyDelete
  3. :D tak ape la . da hampir nak siap ni

    ReplyDelete
  4. Dah dapat buat? Awak dah tengok rujukan yang saya bagi tu?

    P/s : tengah buat Akaun jugak ni. hehe :D

    ReplyDelete
  5. ha ah :D act dulu sy ad dnld dah . now sy tiru sepenuhny hehek ! rsenye boleh ta ? :D hahaa btw thanks yaa

    ReplyDelete
  6. boleh je asalkan siap sebab cikgu akak kata projek akaun 4 ni sangat penting~

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini