Sengal laa ! -.-

Views
perasaan bosan terhadap sekolah semakin membuak-buak . ini mungkin disebabkan oleh cuaca panas yg membikin saya malas bergerak pergi kemana-mana . even tadi pun my momy terpaksa menunggu selama an hour sebab saya sibuk online dalam kelas . saya benci dengan cuaca panas . daa laa harini ada kelas petang . ishh

prinsip perakaunan ? oh jyeah tepuk tangan cepat . harini saya tidak tidur pun . tapi cegu tu pula yg mengantuk harini . takde smangat dy nak aja harini . serak-serak basah gitu . est pula ? alaa khamis je bentang . cegu tu banyak story oh . heheh itu saya suka . less blajaa but many story hahar . latihan sukan harini saya tak datang sebab panas dan malas serta saya dalam 'kitaran' malas malas malas .

masa dalam kereta pula matahari tu kacau saya . okay i know youu suka sama kulit ai . you nak bagi hitam kan ? grr da lama jugak saya idok tidur dalam kereta . ac kreta full blast but macam takde rasa . you know what i meant kan ? momy , jom laa bercuti pergi anywhere yg sejuk untuk raya cina ni . naik boat ke . mandi sungai ke . lets do some aktiviti sejuk T^T

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

2 comments:

  1. Meh sini, Cameron Highlands! Kompom sejuk! Haha :D

    ReplyDelete
  2. :D bak tiket percuma laa . miraa flight g sane haha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini