Sunday, 19 February 2012

IM SORRY

taktau cne nak mintak maaf pasal hadiah GA miraa . semua terbengkalai . okay saya mengaku saya pun banyak kelemahan . so harap sangat korang paham dengan situasi saya sekarang . macam2 masalah menimpa saya . masalah apa ? its something personal . korang mungkin nampak saya gembira tetapi snanye tidak . saya menahan semua kesakitan tu dekat dalam :') so sy mintak maaf sangat-2 tapi saya janji saya akan siap kan semua . saya tak akan cakap kalau saya taknak buat . sekian harap maklum .
Share:

1 comment:

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini