Contest Gambar Suddenly

Views
Asssalamualaikum ♥
Tekan kalau nak join

Ok laa Areed , miraa dah follow like semua skali yg cara nak dapatkan markah lebih XD tacaye ke ? meh nah hangpa tengok ni yaa ? :D





Tadaa ! Saya dapat full mark kan untuk yg di atas ini ? tapi mungkin saya akan kekurangan markah bagi photo yg saya selitkan . bukan itu shja kot -.- entri sy ini pun agak kurang menarik sebab saya late update atas sebab tertentu . so ini photo nya ;

Ok sebenarnya saya kekurangan photo tiba-tiba . adakah ini dikatagorikan sebagai gambar tiba-tiba juga ? entah laa haha itu saya sedang tengok emster :p

Nikmati secawan teh .. nyum ! sebenarnya bukan ada isi pun dalam mug tu haha saya berlakon depan cam sahaja mehehe btw ignore me messy room -.-

hehe ! sayaaang diaa . boleh kan saya letak photo dia ? saya tiada gambar tiba-tiba T^T dia pulaa banyak gambar tiba-tiba tapi sy selit satu je takut tak kne trime :p
Sebenarnya miraa tak banyak photo yg d snap oleh orang sebab miraa yg salu snap photo org . miraa ni kalau boleh nak mlekat dengan cam je . nak snap je sume benda yg miraa nampak . so mesty awok paham kan knape sy takde photo tiba-tiba ? XD hope awok sudi trima photo di atas

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

2 comments:

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini