Markah teruk setiap exam sebab ..

Views
Asssalamualaikum ♥
*kesalahan ejaan pada gambar*

Bermula 14th May ak akan menduduki exam pertengahan tahun. Jangan hairan kalau markah exam ak kali ini merosot sejauh-jauhnya. Ak tahu ak boleh jawap semua soalan. Ak yakin ak boleh dapat A. Tapi kalau hari-hari sebelum itu ak stress semua tu hilang.. HILANG AKU KATA MAKA HILANG LAH !!!

Kalau awal-awal lagi disumpah, buat apa lagi nak berusaha bertungkuslumus blaja tengok buku. Dah memang sah kena sumpah gagal memang lah gagal. Tak boleh ke tiap kali nak exam jangan bagi aku stress ? Tak boleh ke tiap kali exam bagi ak ruang untuk bernafas sikit ? Ak berkurung dalam bilik bukan online 24 jam. Kalau ya pun hanya online pada laptop. Ak tahu blajar juga. Ak bukan jenis yg meminta pujian "wah rajin dia blajar" aku bukan mcm tu. Ak suka blajar senyap-senyap..

Masa tuition add math tadi sumpah aku rasa sronok sangat. Alhamdulillah aku boleh jawap soklan yg cegu bagi. Mmg masin la mulut aku :') Ak boleh agak apa yg blaku nanti. Ak happy sangat tadi , sampai rumah je dah sial. sampai rumah 4PM++ dengan perut yg kosong .. masuk bilik bukak tudung , masak megy dan baru je duduk kat meja makan dah kene tiaw ... belum sempat nak makan sesuap ..ok fine until now aku belum ada makan good la kan ? pening T^T malam ni tak pergi class sebab takde org nak hantar .. mcmcm alasan n aku pun dah malas nak blajar .. Exam midyear dah macam ni, apa jadi kalau SPM nanti? staight E ? Nauzubillah ..

Nak luah kat sapa semua ni ? entah .. lebih baik pendam dalam hati .. ak tak akan buat CMB kalau ak mampu tahan beban tu .. tp tadi trice CMB d buat dgn harapan trsangkut lah satu.. kecewa , hampa , hancur . itu ak rse :') ak tatau nak kte ap dah .. mmg susah nak bahagia kan ? mmg susah nak cari org yg dgr rintihan hati ini .. ahaa dah dah aku tahu kau nak muntah .. bai

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini