Friday, 22 June 2012

Enjoy studying or stu-DYING ? ;D

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ ♥

Macamana dengan keputusan pertengahan tahun korang ? Okay tak ? rasanya ramai yg dah tahu tentang result miraa . Kalau tak tahu , korang boleh tengok kat sini dan sini pula untuk korang yg ambil SPM tahun ni . Hah , kalau korang nak tahu , miraa ada peningkatan sikit lepas tengok channel ni . Miraa salu tengok subjek yg miraa suka ja :p haha sebab tu lah ada penurunan markah bagi subjek yg lain . Channel ni mmg sangat membantu korang untuk buat ulangkaji kalau dah malas sangat tengok buku :p okai lah . TTFN Assalamualaikum
Share:

1 comment:

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini