Saya memang bodoh . Bodoh bodoh bodoh

Views
Dah berbulan-bulan kita asyik bergaduh . Bila nak habis perang pun tak tahu . Tiap kali dah berhenti gaduh , mesti akan ada lagi masalah lain yg timbul dan kita terus bergaduh . Dah lebih 3 bulan kita gaduh . Gaduh tentang perkara-perkara remeh-temeh . Gaduh tentang masalah kecil . Gaduh tentang itu dan ini . Bila nak selesai semua tu pun kita tak tahu . Walaupun hari raya , kita tetap gaduh tak ubah bagai anjing dan kucing .

Kalau diri tak mampu dan tak hingin , jangan paksa . Lepaskan dan bagitahu semua yg nak dibagitahu . Apa gunanya menyimpan jarum  yg patah didalam hati . Apa gunanya saya kat awak kalau semua benda nak dirahsiakan . Tidak dinafikan yg diri saya semakin hari semakin bodoh . Semakin hari semakin gila . Apa lagi yg saya nak buat kalau saya dah macam tu ? Saya tunggu sejak awal pagi dan ketengahari akhirnya kepetang . Memang sah lah akan kemalam juga seperti malam semalam dan malam semalam .

Janji melayu memang hanyalah janji . Alasan beribu . Cakap tak serupa bikin . Bila pagi tak bangun tengahari tentulah sibuk dengan bermacam-macam benda . Bila petang , tidur lagi . Dan akhirnya malam . Bila malam , diberi lagi alasan "esok.." dan bila esok tiba , perkara yg sama tetap berulang-ulang . Siapa tahan ?  Saya menghabiskan masa cuti ini bukan untuk belajar , tapi berduka . Menangis dan membuang masa dengan menunggu didepan hp .

Kalau ya kata ya , kalau tidak kata tidak . Cukup-cukup lah memperbodohkan saya . Saya tahu saya semakin bodoh prestasi di sekolah menurun , belajar malas dan ya . Saya memang bodoh . Bodoh bodoh bodoh . Satu-satunya perempuan yg terbodoh pernah awak kenal . Saya nak awak tahu yg awak ...

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

4 comments:

  1. Jangan cakap bodoh kepada diri sendiri akk, tak baik ;) Just Be What u wanna be, not BODOH ;) x

    ReplyDelete
  2. How am I supposed to be what I want bila akak tak boleh ? :')

    ReplyDelete
  3. dia dok sane slango , miraa sini sabah :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini