Friday, 14 September 2012

SAYA TAK MENIPU PELANGGAN SAYA

Assalamualaikum . Saya nak jelaskan kepada pelanggan waterproof lomo saya bahawa saya kamera tersebut belum lagi sampai dan saya tidak boleh janji yg kmre tu akan sampai dalam tempoh yg terdekat . Walaubagaimanapun , saya tidak pernah menipu kepada pelanggan saya dalam urusan jual beli . Ada yg bertanya dan mahukan bukti . Ini saya selitkan kalau masih tah percaya :)

click for pembesaran





Ada lagi yg tidak percaya ? Okay =.= saya tak tahu nak bagi bukti macamana lagi . For my cstmer , thanks sebab faham dan bersabar dengan miraa :') miraa tahu memang late tapi miraa nak buat mcmne lagi kan ? miraa ngah tunggu duit jatuh dari langit ni nak order semula cmre korang so harap sgt tgu . yg lain miraa dah order dah . ada lagi beberapa yg miraa tak order . Tunggu tw tw tw :')
Share:

2 comments:

  1. Adek boleyh sabar , kalau keychain adek toe dah siap , nanti mesej adek tauw . tenkiyuu akak . Pensel Case toe tomeyy sangat !!

    ReplyDelete
  2. tapi kan dek yg RM20 tu tak de masuk pun :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini