"Pala otak kaw pmpuann !!!"

Views
Photo: PERLU KE PANGGIL AKU 'PEREMPUAN' ? PERLU KE NAK GUNA 'PALA OTAK' KAT AKU ? AKU PERGI SKOLAH AH . PANTUL AH SMULA AYAT TU KAT KAU . AKU BUKAN DOK 24JAM KAT DEPAN LAPTOP . ARGHHHHHHHHHH ! SAKIT ATY AKU !
Yes ! Sedap ! Terima kasih ! sorry ah weh kalau aku sakit hati aku tak simpan dalam hati . aku simpan dalam entri , dalam pos dan lebih-lebih lagi macam ni . oh gosh . fikir aku 24jam depan laptop ke ? macam pula aku takde scola . "dah jilat , ludah balik" tolong faham . ha ha ha  siaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasjkdga 

your friend ? sorry la eh ^^ saya sakit hati . dah penat nak tahan text macam tu  lagi-lagi org yg tapam bhasa kbaii malas dah nak pk . PEMPUAN ? haha kau ap ? beta inner ?

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

1 comment:

  1. teringin sangat nak beli. but Sabah jauh maaa/.. Takut ada kerosakkan berlaku. Sedihnyaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini