Sunday, 9 December 2012

Sadturday


Umm yesterday (Saturday) kawan-kawan miraa pergi kat Hutan Lipur, Kawang :’( sedih miraa sebab tak dapat pegi . hahaaa tak dapat izin from dad x’D nak uat acaner .. hihi macam best ja tengok status updates dorang .. jelos dibuat ny .. best2 lak tu kejadian2 yg blaku haha .. hopefully this Monday miraa takde any halangan untuk pergi :O go where ? umm nek ketapi pergi Beufort ! ngahaa ~ kalau dapat singgah Membakut best kut :p boleh g umah nenek . but rasanya tidak . semoga tak da halangan xD izin dah dapat so Sunday kene tolong jual durian . boleh dapat duit poket :p

Title pun SAD so  memang semuanya sad story .. hahari ni miraa dudo umh membesar . cewah haha .. basoh kain sidai kain masak nasi masak ayam semua tu memang rutin harian . but tadi mom suruh miraa buat tempoyak ==’ amek kau . kalau semangkuk maybe boleh tahan but ini dua besen ! haha miraa sanggup buat sebesen je . terlintas kat otak mom nak buat ap dgn sume tempoyak tu .. sebab kitorang bukan makan dan guna benda tu . orang snanjung yg salu guna . nak kata mom nak bagi kat si dia mustahil la xD ! dan kebetulan dia kata mama dy masak tu harini haha yay ! but still ! busuk durian haa

Malam smalam tido at 2AM + haha memang sah late bangun :’3 heeee seharian miraa tunggu dia . but masa petang 6PM+ start message .. itu pun after dah call jap x’D otw nak text but miraa ni tasabar haha .. at 2PM tu dah mula sedih .. apatah lagi 3-4 pm hahaaa dan at 5pm miraa sibuk tengok Maharaja Lawak Mega buang sedih ni then masa g dapo miraa cuba2 call dan eh eh dia angkat x’D gembira pula terus .. msg2 punya msg at 9PM stop :’( dia busy … dan 12pm mula text alek x’D dan tup2 dah kul 1 haha calling2 sampaaaaaiii 2AM :3 eheeee dan tido .. enset lak still pasang .. at 3.40AM kut mati ..haha

As a conclusion, good and happy thing always comes after those bad and sad things. Aisemen ! hahaha saya sayang kawan saya . saya sayang family saya dan paling penting saya sayang bf saya :3 I love you kih kih kih ! orang kata untung orang tu dapat saya but actually saya yg beruntung sebab dapat dia :’3 alalaalala makin mennjadi-jadi pula haha kbaiii :p Assalamualaikum .

Share:

4 comments:

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini