SAYA HANYA BERURUSAN DENGAN YG SERIOUS (!)

Views
Saya menerima pembayaran melalui topup kan ? Then nak apa lagi ? Hah ini lagi lah satu . Saya tak akan menerima pembayaran melalui topup lagi selepas ini . Saya akan menerima pembayaran melalui bank in sahaja . Dan semua tempahan edit blog at RM10 . Puas hati ? Nak bayar guna topup boleh je . RM20 . Deal ? No ? Then babai :D bayaran boleh dibuat melalui bank in ke akaun BANK SIMPANAN NASIONAL (BSN) ataupun ke MALAYAN BANKING (MAYBANK) . Hantar bukti / resit dan saya akan mulakan meng-edit .

Saya hanya tahu mengubahsuai blog mengikut citarasa saya sendiri dan berdasarkan beberapa maklumat daripada pelanggan . Contohnya ; pink, polkadot, muslimah, girly, ribbon, bunny . Saya akan cuba untuk edit macam blog sendiri . *Yela ~ kalau bayangkan blog sendiri bukan keje cikai bila edit* . Kalau korang nak saya edit , biarkan saya siapkan sepenuhnya blog tu baru nak komplen or buad pembetulan sikit .

Sebelum saya menjadi lebih marah , saya nak berhenti kat sini sahaja . Kbai .


Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

14 comments:

  1. sabar kak mira sabar. tarik nafas dendalam. fuhh ~

    ReplyDelete
  2. Betul tuu Miraa , saya tahu perasaan Miraa bila berurusan dgn orang yg cerewet & byk mulut nie . Belom habes siapkan sepenuhnya kerja dah nak komplen macam-2 .

    ReplyDelete
  3. adik, akak nak tempah ni camne? try cr emel adik xjupe;-) so kalu tak keberatan emel akak: lalatulips@gmail.com utk discuss

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini