Friday, 1 March 2013

Freebies: Doodle muslimah dengan lappy

Assalamualaikum again . This will be my second entry today hohoho ! Actually dah lama jugak tak bagi freebies . *ceh baru kejap pun* hehe so kali ni nak bagi . Tapi sorry ye sebab buat satu type je dan color ni je . Miraa a bit busy menyiapkan blog dan juga doodle tempahan . Hehe so ini antara request hari tu kat page . Doodle muslimah main laptop .

Huhuh tekan ctrl ngan gambar tu serentak ye ? eheh haram sama sekali untuk dijadikan freebies dimana-mana blog lain . EHem . ini doodle buatan miraa sendiri so kalau nak ambil dan guna untuk blog korang or contest , boleh . Tapi jangan lupa tinggalkan komen . Jangan sombong dan mengaku korang yg buat :)
Share:

59 comments:

  1. Replies
    1. Miraa sy ambil doodle ni jadikan header ya. Comel sgt la, hihihi ^_^

      Delete
    2. mira saya nk jugak la doodle ni. comel.. tq

      Delete
    3. kakak,saya ambik untuk buat bannner dan header di blog saya....thank

      Delete
    4. so beauty. sy ambil ye? for my website header. Thanks :)

      Delete
    5. This comment has been removed by the author.

      Delete
    6. I ambil this doodle untuk presentation saya okay? Thnkyou & May Allah bless u :>

      Delete
    7. awak, kita guna doodle ni ya? thankyou ;)

      Delete
  2. jemput join segmen k, kalau belum.. :)

    ReplyDelete
  3. chubby nye!!! chumel giler!!!

    ReplyDelete
  4. wahhh comel . . nak pinjam nak pinjam ye kak mira :)

    ReplyDelete
  5. cute sgt.. sis nak pnjam bleh? utk jd kan header.. ^_^

    ReplyDelete
  6. Kita ambik ye kak miraa. Omeyy sangat ni >.<

    ReplyDelete
  7. hye.. saya ambik k terima kasih :D.

    ReplyDelete
  8. ana ambil jadikan banner kayy :) thanks

    ReplyDelete
  9. saya ambik jadikan header ya :D

    ReplyDelete
  10. adik mira comel..akak guna tau doodles ni..thanks sayang...akak baru mau jinak2 berblogging..:)
    salam kenal..nnt kita exchange link okey :)

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum mira . kita ambik ea ? thanks :)

    ReplyDelete
  12. Salam mira,

    akak amik yang lappy tu ye. TQ

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum. .MIraa . . saya ambil satu ye . . btw cute sgt .!

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum. Comelnyaaa. Akak ambik ye adek miraaa. Nak buat header. Hihi :D

    ReplyDelete
  15. comel..sis,,mintak izin nk ambk ye..tq

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum! Hye kak Mira :) Booleh tk kalau saya guna doodle yg super comel ni untuk header saya? :3

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini