Wednesday, 27 March 2013

pinkitusweet #segmenMH2013

hehe :') saya tahu saya buat tak sama mcm yg awak nak kan . maaf na . hehe ada buat duduk kat batu dengan guitar tapi cacat x'D hehe so buat sketching ke dua ja terus . takde special >n< maaf
Share:

3 comments:

  1. comelnya :D ta tahu tape sbb ni dah cukup comel :D terma ksih ^^

    ReplyDelete
  2. tag..

    http://www.syuhadasalleh.my/2013/03/segmen-terbaru-cari-bloglist-sambil.html

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini