Friday, 26 April 2013

#ChurpChurp : Fourth cashout


Assalamualaikum . Miraa sedih untuk minggu ni . So jangan tanya soalan-soalan yg menyakitkan hati . Bukan kuajak , tapi kepala ini macam nak meletup . Time bomb maybe . Tak tahu bila akan meletus . Masalah sana sini . Aku benci driving . Ish benci gila . 

Tapi tak semua menyedihkan . Gembira jugak sebab dah masuk kali ke tiga cashout . Masih lagi setia kat ChurpChurp . Aum . Hihi . Gembira jugak hati den ni sikit bila cek sampai . Teros pergi bank . Hahaha . Gembira punya pasal . Tapi miraa menggaru kepala why baru datang . Mungkin ke miraa tak cek bebetul peti surat tu ? Hooo~  

Well , lepas ni nak curang dengan Nuffnang . Nak guna Advertlalala je . Sakit hati ni . EEEEEEEEEE !! Okbai takde mood . Pada yg nak dapatduit ChurpChurp , korang boleh tekan daftar kat sini atau yg ada kat sidebar . Ok bai . Bai bai :)
Share:

4 comments:

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini