Domain domain domain =..=

Views
Assalamualaikum . saya tengah keliru nak pilih tempat yg saya patut guna untuk beli domain . saya nak tukar . dari dulu lagi masalah saya ini . tak tahu nak pilih kat mana . dah set dah kat otak nak guna nama tu . so sekarang nak korang bagi tahu lah pulak kat mana yg terbaikkk ~ dan murah . haha . yela . budak macam saya kena pentingkan pasal yuran segala :p hoaaaaaaaaaaaaa really keliru . semua miraa dah buat , tapi masa nak buat payment tu pula tersekat . 2-3 web dah pergi tapi masih ragu-ragu . "Mungkin ada yg lebih murah" itu je yg bermain kat minda ;A; ! Hadoi . Give me links maybe ? T..T

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

3 comments:

  1. Apit fizgraphic kata NetKL yg terbaik + murah.. cuba tanya dia :)

    ReplyDelete
  2. NetKL terbaik =) saya guna dari NetKL dah dua tahun..

    ReplyDelete
  3. Amboi nak guna domain dah, bagus2 :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini