Sunday, 28 April 2013

#Flashback : Anda dipersilakan takut. HAHA

Assalamualaikum . Malam-malam Ahad ni kan , mesti ramai tido awal sebab esok Isnin . Yela kan sekolah . Haha tapi malam ni jugak lah miraa buat kerja menyelongkar folder2 lama dan terjumpa gambar yg sungguh comel . Saya tahu awak akan mula muntah tengok . Wakaka . Tapi ini lah realiti . Saya pun boleh melakukan kerja-kerja yg tak berfaedah :p
Aum sedap okay . Perisa dragon . Ha ah macam yg ngah bermain kat fikiran awak . Saya makan G-Dragon tu . Tapi bukan lah GD yg dari kumpulan BigBang . Gile kau aku makan retis kegilaan remaja kpoper ? Haha . Saya makan buah naga tu je . Actually bukan makan . Tapi guna . Thats why G-Dragon .... fruit . Hihik . Korang ada gak tak gambar begini ? Mai share nak tengok :p
Share:

19 comments:

  1. cantik la mira edit. hehe. tapi seram sikit^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha aner ade edit tu :p darah tu hahaha

      Delete
    2. yelah tu darah betul. hehe. buat dp mesti org takut. kihkih

      Delete
    3. haha takut orang taknak kawan xD

      Delete
  2. tak berani eden nak buat camtu..tak silap hari bulan nanti kena bebel..btw gambar tu semarttttt!!

    ReplyDelete
  3. Mohon jadikan trending kat twitter. Aku nak jugak tengok awek-awek lain bergambor macam ni. Asyik duck face jeeee.. Haaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau la, kau kan femes.. Aku ni orang tak nampak, invisible.. :)

      Delete
    2. aku femes ? :D haha auta much . aku pun sme gak inbisibel

      Delete
  4. Saya mau tanya sikit lah , Edit kat mana ekkk ? Menarik ahh ^_^

    ReplyDelete
  5. comel sangat.. yup, kalau takda benda nak buat mmg mcm2 jadi nya.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini