Tuesday, 9 April 2013

Happy Birthday Hazuka Momoko

Assalamualaikum .
Harini 09.04.2013 . Selamat hari lahir buat Hazuka Momoko . Saya mintak maaf sebab cuai sedikit dan membiarkan hadiah awak untuk hari bahagia awak hari ini hancur , pecah dan berkecai T^T saya dengar tangan awak luka disebabkan kaca itu . Saya mintak maaf . Lain kali saya akan tampal seluruh body parcel tu dengan sticker MUDAH PECAH . Anyway , selamat hari lahir yg ke-17 ikhlas dari saya - Miraa Hussin . Once again , I'm sorry sayang :-') 
Share:

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini