Friday, 5 April 2013

Hari kuning .

Assalamualaikum ya ahli blogger ^_^ Hee jangan kolot sangat otak tu . Hari ni miraa asyik bergambar dengan tudung kuning pokadot ni . Haha ya tahu saya dah gedik depan camera . Haha . Fyi itu mata saya yg asli . Tidak ada menggunakan sebarang lens dan tidak diedit pun . Efect je lah edit . Hihi banyak lagi laa kat Instagram . Tu hah tekan je button Insta-G kat sidebar blog ni . Nanti keluar ah bermacam gambar . Ya saya tahu saya bukan hot persis retis yg korang puja kan dan idam kan dan mimpikan segala kan kan lagi . Saya Miraa . Hai ! :D okay saya terlebih mengarut lah pulak hari ni . Kesan kepanasan kut . Bai .
Share:

4 comments:

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini