OHSEM Giveaway by Ayna

Views
Assalamualaikum . Hihik. Dah lama tak melibatkan diri dalam ga orang . so nak join lah .
Tekan banner kalau nak join. 
Kenapa miraa join ? Sebab miraa nak highlighter haha. Kalau beli sendiri memang boleh.
Tapi lagi awesome kalau dapat dari blogger . Okay . Back to topic .

"Dimana ada Zae, di situ ada Miaa ."

Cukup comel tak ? :D alaa miraa suka Zae . Bila ada dia . Miraa mesti ada .
Walaupun berjauhan beribu batu dan melalui lautan Cina Selatan lagi,
dia tetap ada dihati miraa ni >w< hahaha
Nampak tak orang dilamun cinta?


Hihihik. Btw dah follow blog . But like button tak jumpa :'(
Saya tag Yui Biena & Alia Erfani

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

5 comments:

  1. Thanks join ! Senarai peserta dah diupdated. Jemput bw ke blog peserta lain :D. Good luck . http://aynasyafiqah.blogspot.com/2013/04/senarai-peserta-ohsem-giveaway-by-ayna.html

    ReplyDelete
  2. From the same giveaway :D

    http://theonlydaughteroflee.blogspot.com/2013/04/ohsem-giveaway-by-ayna.html

    ReplyDelete
  3. selamat bersegmen :)

    http://nidajiwakosong.blogspot.com/2013/04/ohsem-giveaway-by-ayna.html

    ReplyDelete
  4. dr GA yang sama

    http://www.iuzira.com/2013/04/ohsem-giveaway-by-ayna.html

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini