Ops! I’m sorry – Bad Thursday #trauma

Views

Hari ini hari malang . Saya benci dengan hari Khamis . Bukan sahaja disebabkan oleh hari “tamu” yg sibuk , hari ini hari gaji jugak . Awal pagi tadi jalan tak de lah sesak sangat dan saya berjaya pergi ke BSN . Jauh kat seberang sana . Saya ambil duit untuk order saya , dan juga mom suh ambil duit lagi tadi . Saya pulang semula kat SKK dan uat keje melukis-lukis dan menulis-nulis suka kata . Saya keluar lagi semula untuk pergi bank in . Akibat kelam-kabut , saya berjaya melanggar dua buah kereta . Horay untuk saya . Untung saya meniaga habis lesap terbang melayang begitu sahaja . Dah dapat parking , saya masuk klinik Dr.M tanya repot adu segala masalah saya dan dia bagi gelak dan ubat . Isk ==’ sampai hati . Dah habis duduk dalam kinik yg sejuk tu , saya keluar dan pergi ke bank semula . Boom! Barisan sampai ke belakang nak panjang macam naga . Saya tunggu dan tunggu . Huh dah giliran saya . Saya tekan tut tut tut tut tut tut dan mesen tu kata , MAAF! Wth? Aku tadi tunggu dari belakang bersabar ini balasan kau ? Saya pulang semula ke SKK dengan hati yg hampa . Dah lah melepas masa nak bank in , saya kehilangan duit pula tu . Nasib baik uncle tu tak repot dan tak jahat . Steady je . Dia faham . Dia pun sama . Wakaka . Dipendekkan cerita , pagi saya hari ini tidak begitu bahagia . Saya sangat sedih dan saya dah trauma . Saya tak nak lagi keluaq pada hari Khamis ! Ever ! Kan bagus kalau si dia ada kat sini , boleh dia pandu dan bawak saya jalan-jalan . Haha . Okay saya tak ada mood yg mencukupi untuk online hari ini . Melainkan saya ada menang apa-apa . Kui-kui-kui .

Oh btw , add me on LINE and WeChat . Weee ~ my ID macam biasalah miraahussin24 . Dan kat yg men Candy Crush Saga tu , tolong lah den T,T derma hati awak ke saya . Dari semalam terkandas kat level berapa entah ini . Saya benci jelly yg ada kacau gula-gula saya daripada meletop == Aigo . Okbai .

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

5 comments:

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini