Sunday, 19 May 2013

Hadiah tak post lagi!!!!

Assalamualaikum . Dah masuk seminggu pun hadiah ni masih terperap kat dalam bilik menunggu untuk di tuankan oleh para pemenang . Warghh sakit hati -.-' bila lah boleh berurusan kat pos opis ni . Nak jalan kaki sendiri dari sekolah , jauh . Nak bawak kereta sendiri , takut . Nak suh mummy singgah , takut . Dah tu pos opis penuh je -.-' ish ish ish ! Kalau pakai private lalala mahal . Haha :'( mai datang umah miraa mai ambil hadiah ni . Miraa mintak maaf sebab belum lagi pos T.T

Jom derma :-)
       
Terima kasih ;*
Share:

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini