Saturday, 18 May 2013

Selamat jalan kawanku .

Yesterday last kitorang meet dengan Jiah . Harini dia dah bertolak ke Matrikulasi Labuan . Jumpa dengan dia sebab nak tukar sijil pmr dan surat lepas . Tersalah bagi haritu . Sebak hati ni sebab satu-satunya kawan baik saya belajar jauh-jauh . Tapi walaupun jauh , saya yakin persahabatan kami tak akan putus . Lepas ni takde dah yg akan berjalan disebelah saya , yg akan gelak dengan saya , yg akan majuk-majuk dengan saya , yg akan buat saya marah-marah sayang , yg akan temankan saya ke kantin , yg akan temankan saya jumpa cikgu bila sakit , yg temankan saya ke sana-sini , yg buatkan tangis saya menjadi gelak tawa , yg senyum-senyum macam org ta betul kat sebelah saya , yg tolong saya baca benda yg saya tatau , yg tolong saya dalam kira-kira , yg tolong saya habiskan makanan :'D
Menahan air mata sedih . Mengeluarkan air mata gembira . Siapa yg tak sedih bila kawan baik jauh . Siapa yg tak gembira kawan baik dapat sambung belajar jauh-jauh . Jangan harap nak masuk sana , apply pun saya tak buat . Saya harap kau nda lupakan saya ah mon T^T Assalamualaikum ... 

Jom derma :-)
       
Terima kasih ;*
Share:

2 comments:

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini