Tuesday, 11 June 2013

Good bye SMK Majakir | Teacher | Friends

Assalamualaikum . Harini miraa pergi sekolah . Jumpa cegu . Tamat . What a sad ending . LOL . Actually hari Isnin yg miraa rancang nak jumpa cikgu . Tapi mira tido on 3.50AM sebab bergayut kat telefon . Okay saya tak sedar masa tu dah pagi == hok aloh . Tidur nyenyak dan bangun konon bawak tudung nak di-iron sekali tengok jam , OHEMJI ! dah masuk pukul 10 suku ! Hahaha hebat betul aku tiidur . Nyenyak gile . LOL . Kawan miraa pun kata “kenapa tak pasang alarm?” haha mereka fikir telinga saya ni akan dengo alarm yg kuukukuku ~ Tak akan didengari . Tido mati k tido mati .

Alhamdulillah hari ini- Selasa , miraa berjaya bangun awal ! :’D walaupun mata kuyu sebab tido pukul 2 pagi menyiapkan tempahan belog miraa terus terjun ke besen . haha . Takde lah terjun macam kolam . Saje bagi over sikit ayat ni . Then ikut mom dulu pagi-pagi pergi sekolah. Jam 9 miraa gerak ke Pekan Papar urus itu ini kat post office . Lalu dapat cukelat :D ! Miraa drive pergi scola . Hujan tu bikin sakit ati == mula-mula lebat . Then cerah . Then lebat lagi then cerah . LOL . Miraa je kut merasa hujan tu . Kan penakut . Then sampai je scola pegi tulis nama akhirnya menyerang kawan-kawan :D ! dan ..........


Mula-mula pergi kelas 6B2 Ekonomi . Jumpa Lela jumpa Amalina :’D ohemji . Adakah mereka sahaja rakan sekelas ku yg dahulu yg masih tinggal kat f6 ? Tira dapat Matriks . Then kat 6B3 Pengajian Perniagaan iaitu kelasku . Yay bahasa . Jumpa Asilah , Irah , Betty , Anis ngan Bibie :’D weee then Eyan lagi jumpa ... Comel lagi ... Dan dan dan lagi X’) Okay saya tak nak mata saya berpeluh , saya pergi ke bilik guru pula .

Kat bilik guru yg lama , kat sana saya jumpa cikgu Lenny M dan tanya pasal Math . Ada jugak cikgu Aina . Oky cegu Aina nak buat saya nangis lettew :’p tapi tak jadi . Haha . Then pergi ke makmal komputer . Jumpa cikgu Esther iaitu guru ICT saya selama 2 tahun . Lama kami berborak xD dan poli cenggini (y) . Dalam tu jugak jumpa cikgu Norazidah dgn Madam Mahani T.T wuwu . My history teacher and English teacher . Me and madam will meet on the line , so okay lah takde sedih sangat :’D then berlari lagi pergi bilik guru baru . Mula-mula jumpa cikgu Noorlina , guru Prinsip Perakaunan saya selama 2 tahun . Cegu Lina teruja dengar about Tira ngan yg lain-lain yg dapat matriks .. hehe .. Me nak jumpa cegu Sitti Khadijah :’( tapi dia takde . Ada kelas maybe . Cikgu yg mengajar saya Bahasa Melayu selama 2 tahun juga T.T cikgu Fenella , cikgu Khairunnisa , Ustazah Noraini , Ustazah Noraidah ngan cikgu Fatmarini saya tak jumpa ToT saya jumpa cikgu Ainul , guru Sains sy dan dia kata “miaa , kau makin gemuk” hahaha :’D okay saya memang dah makin gemuk . Hahaha . Kemudian jumpa cikgu Hasniati , guru Sains saya jugak .. Kiss hug and bye ToT last skali cikgu Lenny K , guru EST saya selama 2 tahun . Tapi cikgu ada tetamu dan malu lah saya nak cakap-2 :’D


Tak ku sedari yg ku kini bukan lagi pelajar SMK Majakir . OHEMJI OHEMJI ToT dan kenapa aku asyik pakai perkataan OHEMJI ni . Ohemji x’D ada ayat guru-guru yg sy jumpa tu buat saya nak menangis . Tapi saya dah besar . So taley nangis-nangis :’D walaupun ada guru yg bukan mengajar saya dalam kelas , saya berterima kasih sebab ucap tahniah . Ceh macam pergi overseas je aku ni hahaha . Walhal poli je xD !! Okay miraa okay . Stop lah berdrama :’D haih . Esok hari rabu . Tak dapat saya pakai baju Pandu Puteri . Then tak dapat lah saya nak merungut pulang lambat sebab koko :’D This is why “I LOVE MY SCHOOL”
Share:

1 comment:

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini