Sunday, 9 June 2013

I cry ...

Tiada yg lebih mengembirakan bila kita ada kawan yg mendengar kisah-kisah suka dan duka kita . Tiada yg lebih bahagia bila ada yg menyayangi kita . Tiada yg lebih indah bila kita ada saudara yg mendengar dan membuat kita ketawa dan gembira setiap hari tak kira siang dan malam . Tiada yg lebih bahagia bila ibu kita sendiri mendengar dan memberi kita nasihat bila kita buat salah dan keliru . ..............
Semakin hari semakin teruk . Tak tahu sampai mana cerita kami akan pergi . Hari-hari diibaratkan peperangan dingin . Tak tahu apa salah yg dah saya lakukan . Saya tahu saya ada buat sesuatu yg membuat dia marah . Panggilan tidak dijawap . Ya Allah . Apakah salah hambamu ini . Dialah yg telah membuka mataku . Dialah yg telah membimbingku . Dialah yg telah memberiku kebahagiaan dan senyuman selama tiga tahun ini ya Allah . Salah apa yg aku dh lakukan :'(
Musim sekolah . Musim belajar . Musim pengajian . Saya faham semua itu . Saya seakan-akan belum bersedia menempuh alam pengajian tinggi . Lebih-lebih lagi bila saya akan berjauhan dengan keluarga , kawan-kawan dan orang yg saya rapat . Saya dan dia sudah memang berjauhan . Cukup lah dengan gambar , itu pun belum cukup untuk meluahkan isi hati ini . Saya cuba untuk menunjukkan kepada orang yg saya tak apa-apa . Tapi siapa tahu dalam hati saya macamana . Hanya Tuhan sahaja yg tahu .
Share:

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini