Thursday, 13 June 2013

SIAPA DAPAT BOOKMARK ? O.o ?

Alhamdulillah . Tak caye jugak ramai yg bersemangat dan dup dap dup dap . Haha . Ini antara mereka yg akan dapat . Btw miraa akan bagi semua . Tapi yg 4 terawal je ada sekali dengan nama :) Terima kasih sebab join . Sila laksanakan tugas anda dengan menekan 123456 yg saya nyatakan kat entry -> ini .


4 peserta terawal
Share:

3 comments:

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya korang ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998. Oh, sebelum tu, tengok lah site awesome
ini